Dátum: 2021.09.08.
Ikervári irodánkba keresünk új munkatársat kereskedelmi asszisztens pozícióba
FELADATOK
- Kereskedelmi folyamat ügyintézése; Árajánlatok, megrendelés-visszaigazolások, előlegbekérők; szállítólevelek, számlák és egyéb raktárbizonylatok készítése
- Ügyfélszolgálat: Telefonos / e-mailes segítségnyújtás a partnereknek; Rendelésfelvétel
- Árukészlet optimalizálása megadott mennyiségek alapján (minimum raktárkészlet, illetve partnereknek készletezés)
- Kiszállítások ügyintézése, fuvarszervezés
- Beszerzési irodával és raktárral való folyamatos kapcsolattartás
- Vállalatirányítási rendszer napi használata
- Napi adminisztrációs feladatok
ELVÁRÁSOK
- Felsőfokú végzettség
- Érdekérvényesítő képesség
- B kategóriás jogosítvány
- Erős informatikai ismeret (MS Office)
- Középszintű angol nyelvtudás
- Erős kezdeményezőkészség
- Kiváló kommunikációs-, és szervezőkészség
- Szolgálatkészség
AMIT MI NYÚJTUNK
- Versenyképes, teljesítményarányú jövedelem
- Korszerű munkaeszközök
- Összetartó, lendületes csapat
- Változatos munka, folyamatos szakmai fejlődés
- Hosszútávú perspektíva egy folyamatosan fejlődő vállalatnál
- Kimagasló teljesítmény esetén extra juttatások
Amennyiben vállalja ezt a szakmai kihívást és szívesen lenne csapatunk tagja, kérem, küldje el fényképes önéletrajzát.
« vissza az előző oldalra